Aktualizacji portalu praca.gov.pl

Print Drukuj
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zaktualizowało serwis www.praca.gov.pl. Wskutek wprowadzonych zmian wszystkie znajdujące się tam konta pracodawców otrzymały status konta niezweryfikowanego, który nie pozwala na korzystanie z niektórych funkcjonalności portalu. Aby zweryfikować konto i przywrócić jego wszystkie możliwości prosimy o telefoniczny kontakt z pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie oraz wypełnienie Wniosku o weryfikację konta.
 
Weryfikację konta na praca.gov.pl mogą do Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie zgłaszać pracodawcy mający swoją siedzibę na terenie powiatu nyskiego.
Pracodawcy, którzy za pomocą portalu praca.gov.pl przesyłają do PUP w Nysie dokumentacje związaną z zatrudnianiem obcokrajowców, mogą weryfikować swój profil u następujących pracowników:
  • Jolanta Woźniak - 774489939
  • Agnieszka Hoc - 774489939
W przypadku pracodawców składających poprzez portal praca.gov.pl dokumentację o przyznanie pomocy w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej lub o skorzystanie z aktywnych form wsparcia (staże, szkolenia, refundacje itp.) będą weryfikowani przez pracowników Wydziału Rynku Pracy:
  • Tomasz Świetlikowski – 774489905
Pracodawcy rejestrujący krajowe oferty pracy mogą zweryfikować profil u doradców klienta instytucjonalnego:
  • Daniel Machnik - 774489933
  • Mateusz Zyzak – 774489933

Instrukcja wypełnienia/złożenia wniosku

Prosimy o czytelne wypełnienie załączonego Wniosku oraz dostarczenie go do Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie:
  • za pośrednictwem portalu praca.gov.pl (podpisanie dokumentu profilem zaufanym/ePUAP)
  • pocztą elektroniczną (na adres sekretariat@nysa.praca.gov.pl), po wcześniejszym opatrzeniu wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  • osobiście w siedzibie Urzędu po wcześniejszym umówieniu wizyty.

Załączniki

Wniosek o weryfikację konta organizacji na praca.gov.pl
Wniosek o weryfikację konta organizacji na praca.gov.pl .docx 15 KB
Informacje o publikacji dokumentu