- „kwalifikacja wstępna do kat. C, C1, C+E, C1+E",
- „kwalifikacja wstępna do kat. D, D1, D+E, D1+E",
- „kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C, C1, C+E, C1+E",
- „kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. D, D1, D+E, D1+E",
- „szkolenie okresowe C, C1, C+E, C1+E",
- „szkolenie okresowe „D, D1, D+E, D1+E"
Powiatowy Urząd Pracy w Nysie zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych do składania ofert na organizację w/w szkoleń.
Szkolenia będą przeprowadzane na bieżąco, według potrzeb w ciągu całego 2025 roku, w grupach kilkuosobowych jak również indywidualnie.
Oferty szkoleniowe (z załączonym programem szkolenia, wzorem certyfikatu/zaświadczenia po zakończeniu szkolenia raz wzorem anonimowej ankiety) należy przygotować w wersji papierowej i dostarczyć na adres tut. urzędu do dnia
31 stycznia 2025 roku. Należy podać koszt szkolenia przypadający na jednego uczestnika.
Z ofert, które zostaną dostarczone w w/w terminie, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie dokona wyboru instytucji szkoleniowych, którym będzie zlecał/powierzał powyższe szkolenie w trybie indywidualnym w ciągu całego 2025 roku.
Przy dokonywaniu wyboru instytucji szkoleniowej, której zostanie zlecone/powierzone przeprowadzenie szkoleń, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie będzie kierował się następującymi kryteriami:
- Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia,
- Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucje szkoleniową,
- Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia,
- Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia,
- Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia,
- Koszty szkolenia.
Zapytanie dotyczy jedynie szkoleń indywidualnych, realizowanych na wniosek osoby bezrobotnej. Poniżej zamieszczony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz preliminarz kosztów (załącznik nr 2).